Pedal Basarken, Çılgınca Şarkı Söylemeye Ne Dersin?

Açıklama

Aerobik hareketlerin de içinde olduğu bisiklet egzersizi, cyclig’deki hızlı tempo sayesinde vücudumuzdaki yağ yakımını maksimum seviyeye çıkarıyoruz.

Üstelik bunu, olabilecek en eğlenceli şekilde yapıyoruz. Eğlenceli müzikler eşliğinde yaklaşık 1 saat süren grup dersimizde, gelin birlikte pedal basalım

GROUP CYCLING YAPANLARA TAVSİYELER

Su İçin

Ders saatinizden en az 1 saat önce, en az 2 bardak su içerek vücudunuzun ihtiyacı olan suyu almalısınız çünkü Group Cycling sizi terletir. Derse, yanınızda bir şişe su ile katılmalısınız ve dersten sonra da bol bol su içmelisiniz.

Doğru Beslenin

Group Cycling yapmanız için vücudunuzun bol miktarda yakıta ihtiyacı var. Protein, karbonhidrat, meyve ve sebzeyle dengeli bir şekilde beslenmelisiniz. Fakat ders saatinizin 45 dakika öncesindeki süreçte asla yemek yemeyin.

Kendinizi Tanıyın

Kendinizi kısa zaman içinde yapabileceğinizden fazlasını yapmaya çalışarak zorlamamalısınız. Belli bir tempoda rahat değilseniz yavaşlamalısınız. Gücünüzü doğru zamanda, doğru yerde kullanın. Aklınıza bir şey takılırsa mutlaka eğitmeninize sorun.

Esneyin

Dersten önce ve sonra vücudunuzu esnetmek sakatlanma riskinizi azaltır ve bir sonraki ders için sizi hazırlar. Doğru şekilde ilerlediğiniz sürece dayanıklılığınızın artmaması için hiçbir sebep yok.

Video